Assalammualaikum.... ahakzzz!!!!j0m f0ll0w bl0g ju'jue aw k0wang sume....jgn sgan silu...wt x malu jew...haha!!!k0wang f0ll0w ju'jue,,,,ju'jue f0llow k0wang balek...!!!amacm????hahak!!

peNcInte seTie

Follow by Email

Friday, 26 August 2011

cinta seorang gadis vs PERZINAAN..!!

 Salam...
Selamat Pagi semua!!!....


hah!!inilah lembaran yg ju'jue sruh kwn2 tggu dan lihat tu....hehehe!!sape yg bce entry yg lpas tau kot....=) ,,spe yg blum bce sila lah k...n jgn lpe follow..!!!=) ok,,kte straight to the point k...mksd ju'jue cinta bg seorang gdis sunti hnyelah slpas perkahwinan....i2lah cinta yg digalakkan dlm islam bg mnglakkan difitnah..dan khas untuk owg llaki yg bhwa Nabi Muhammad pernah bersabda ; ''sesungguhnya teruk bagi ssorang llaki i2 adalah ftnah permpuan''......mmg ju'jue x nafikan yg ju'jue prnh juga bercinta tapi persepsi ni brbah apbla ju'jue mmbace satu buku yg amat ju'jue kagumi isinya kndungannya....plbgai soalan tlah dilemparkan...!!=) Antaranya....


Wednesday, 24 August 2011

Cintaku hanya untuk .........=)

 Salam.....

     Ary ni ju'jue nk share ngn kwn2 sume mengenai cinta yg diredhaiNya....apabila kte berbicara tntang cinta...cinta byk mksdnye...hnye terpulang pde dri kte sndri untuk menilai mne yg baek dan mane yg buruk....ju'jue sndri msih mencari mkna cinta hakiki yg diredhai Allah......sebelum 2 ju'jue nk shre sesuatu dgn kmu sume....okeyh!!...mari teruskan bace ok!!.....=)


Tuesday, 23 August 2011

kesakitan......=(

Salam...=)

Today nk share with korang sume pasal "kesakitan" yg d'mksdkn ju'jue 2.....hurmmmm....tp an sblum 2 nk habaq mai,,,,pejam pelik pejam pelik kte da nak raye n merdeka an....ish,,,,xsbar plak rsenye.....hehe!! tp yg mlangnye plak lpas rye 2 sume (ade kne mngne dgn post ju'jue sblom ni,,,,hehe!! PLKN....!!!..) waaaaa,,,,x suke meyh....=( ..!! tp an ble tnye mmbe2 yg da pegi plkn 2,,,dwng kte best....rgi x g...tp xtau la sje nk bodek soh g ke an.....hehehe~~ hurmmm,,,,insyaAllah...ju'jue x g...!!!huhuhu.....=) ..mane cter sket ni.....???? okeyh2...=)

Tuesday, 16 August 2011

penantian akhirnya terjawab...

Assalammualaikum.....
Salam Sejahtera......
Salam 1 Malaysia......

wah..!!semangat tol 1 malaysia ni ha....hahaha!! mmber2 sume nk tau ke pe yg ju'jue dok menanti slme ni...bnde ni mmg ju'jue kureng suke larh...maklumlah bnde2 cm ni maleh laaa tp best gak sbnrnye kdag2.....huhuhu!!~~ bnde ni boleh ajar kte berdikari aw sbnrnye(bg yg pndi jge dri ttop mte jew la)huhuhu.!!tp syg la x ramai ske ha....klkar la bnde ni...aduhai,,x suke plak bnde ni....haha!!xpe2,,keep reading ye =)


Saturday, 13 August 2011

pagi yang mengasyikkan.... =)

Salam & Selamat Pagi....

rse ceria je pg ni....huhu!!mne x nye pg2 rezeki da smpi.....hahaha!! ske btol....huhu!! kwan2 sume mau tau ke pe yg slh s2 nye best ni....hahaha!!! ok2,,,jom bace!! =)


Tuesday, 9 August 2011

kasih yang tiade......aku pasrah... =(

hahahahaha..... 
Salam.....


   Ya Allah....lamenye tgglkn blog ksygn ni.....kesian dy....ju'jue syg la kt kmu tp maaf sgt2 ju'jue sbuk la....hehehe....ju'jue xde mse nk jenguk kamu....tp insyaALLAH lpas ni ju'jue xkn tgglkn kmu lagi ye,,,dear!!! i miss u s0 much!!!

   Erm,,,skrg ni mcm2 yg jdi kt ju'jue....tp ju'jue sbr je hdpinye dgn pnoh keredhaan....ju'jue xdpt nk bg tau sumenye...tp wt mse ni ju'jue nk gatu something ni.....jom bace lg yew.... =)


There was an error in this gadget

Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers