Assalammualaikum.... ahakzzz!!!!j0m f0ll0w bl0g ju'jue aw k0wang sume....jgn sgan silu...wt x malu jew...haha!!!k0wang f0ll0w ju'jue,,,,ju'jue f0llow k0wang balek...!!!amacm????hahak!!

peNcInte seTie

Follow by Email

Monday, 10 October 2011

HATIKU GUNDAH ...=(

Assalammualaikum semua....=)
Salam sejahtera.....=)

dah lame rasenye xupdate blog ju...hmm...sjak kblkangan ni ju xtau la knpe hati menjadi celaru gundah xtentu pasal......kdang2 uh terpikir mngnai mati,,agama ju,,rindunye ju pada Allah....hmm...ju xtau nk share dgn sape2 lg....dgn rkan2 yg membace jew la eh...=) harap korg sudi bace!!..=)
hmmmm....kenape la dgn hati ini sjak akhir2 nie....kdang2 uh kering air mate ni memikirkan pelbagai hal yang berlaku....pernah dalam s2 hari tu smbl2 bermunajat kepadeNYA hati ini bdan ini menjadi gigil,,,kesejukan...sehingga ju sendiri memeluknye erat2....ju takot sume ni.....kekadang terpikir mengenai kematian,,,ajal ju...ntahla...ttbe je rse mcm ju akn pergi dlm mse terdekat ni...menangis lagi....semakin lama tunaikan fardhu semakin deras air mate ini bercucuran.....ju berdoa dan berdoa agar ditenangkan hati ini tapi masih x berjaye jgk tenangnye....makin gelisah x menentu....tika entry ditulis air mate bercucuran lagi....ju lemah dalam hadapi semua ni...ju x berdaye...ju xkuat....

ju sayangkan family ju.....ju xsggp nk tgglkan dwng mse ni....tp kte xtau ajl kte ble msenye...ju sygkn mak.....ju teringin nk tgok mak pergi umrah dan haji...itulah satu2nye keinginan mak yg ju sendiri xtau ble dpat laksanakn....ju sygkan akk ju jgk....tmpt ju kongsi masalah....ju teringin sekali tengok dia pakai jilbab dgn sesungguh hati dia....tapi ju xmampu nasihatkan dy....ju sendiri manusia lemah.....banyak lagi yg perlu ju baiki...ju bukanlah sempurna untuk menasihati orang lain...tapi ju igin jadi yg terbaik....diandaikan ju pergi sebelum tu ju nk tengok abg2 ju kahwin,,,ju nak jgk ade org yg jge akk sebaik2nya....ju xnk dia disakiti hatinya...harap dia akn bertemu jdohnye satu hari nnt...amin!!!=) mak pula pastinya ju berharap akan panjang umurnya dari ju....=)

JODOH??......hmmm......xpernah terlintas lagi dalam fikiran buat mase nie....berserah pada takdir yg menentukan....=) ju xkesah la....hanya ju harap jika ade ju cume ingin dia dapat bimbing ju menjadi isteri solehah....insyaAllah....bukannya senang nak lalui semua ni...ju nak klau ju yg pergi dulu,,,,ju nk tunggu dia di Jannah nanti...ju nak selame2nye dgn dia tak kira di duni mahupun akhirat....insyaAllah....


ok,,korang...smpai sini je eh...
Assalammulaikum....=)

1 comment:

There was an error in this gadget

Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers