Assalammualaikum.... ahakzzz!!!!j0m f0ll0w bl0g ju'jue aw k0wang sume....jgn sgan silu...wt x malu jew...haha!!!k0wang f0ll0w ju'jue,,,,ju'jue f0llow k0wang balek...!!!amacm????hahak!!

peNcInte seTie

Follow by Email

Wednesday, 25 May 2011

syahdu sangat....... =(

Salam semua......

ary ni ju'jue nak berkongsi cheritew dgn kawan2 ju'jue sume.....cheritew sgat menyentuh kalbu.....ju'jue nk cter pon sdeh sgat2.....Malaysia digemparkan dgn kjadian tnah runtuh yang berlaku di Madrasah At-Taqwa, Hulu Langat,Selangor bertarikh 21-Mei-2011 pada jam 2.30 petang.....kejadian yang meragut 16 nyawa itu tak kira muda atau tua,,,,,manakala 9 lagi dalam keadaan cedera yang teruk.......anak2 yatim yg tidak berdosa PERGI namun hanya Dia shaja yg tahu pe yg tersurat dan tersirat.... =(

dikatekan mangsa ade yang tertimbus,,,tersepit,,,bertimpa-timpa dan sukar ditemui jasadnya....xslap ju'jue yg terselamat pon yang terkene sipi-sipi kejadian itu....bermacam-macam spekulasi yg ju'jue dgar....yang pergi tetap pergi yang hidup kne truskan hidup....ju'jue juga prnah rse khlangan.....mmg memilukan.... Ya Allah,,,,hnye pdmu ak bermhon agar kau tetapkan mereka-mereka yang pergi dgan keadaan yg amt mendukacitakan itu berada disisimu,,,,diterangi kuburnya.....amin....


ju'jue cume ingin berkongsi dgan rkan-rkan ju'jue sume.....
tiada kate yg mmpu di lafazkan....
takdir telah tersurat......
yang masih hidup ameklah iktibar....
ktew xtau ble kte akn pergi.....
hny doa yg dpat kte pnjatkan untuk kwn2 kite yg pergi itu.....
ble ju'jue dgar dan tengok hti mrintih sgt2....
xsggup..... =(


nukilan ku untk kite sume.....

andai ku tahu
kapan tiba ajalku
ku akan memohon
Tuhan tolong panjangkan umurku
andai ku tahu
kapan tiba masaku
ku akan memohon
Tuhan jangan Kau ambil nyawaku
chorus:
aku takut
akan semua dosa-dosaku
aku takut
dosa yang terus membayangiku
andai ku tahu
malaikatMu kan menjemputku
izinkan aku
mengucap kata taubat padaMu..
chorus
ampuni aku
dari segala dosa-dosaku
ampuni aku
menangis ku bertaubat padaMu
aku manusia
yang takut neraka.
namun aku juga
tak pantas di surga
andai ku tahu
kapan tiba ajalku
izinkan aku
mengucap kata taubat padaMu
chorus
ampuni aku
dari segala dosa-dosaku
ampuni aku
menangis ku bertaubat padaMu

maaf lau ade kate2 ju'jue mynggung prsaan....ju'jue hrap kite yg mseh hdup bersame2 lah mendoakan mereka sume ni....
bersame-same kite sdekahkan Al-Fatihah.....moge dicucuri rahmat hendakNya....
Assalammualaikum sume........
~~
=(






No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers